sunnuntai 22. huhtikuuta 2012

Muutto.


Tiedättekö, nyt on tullut se hetki.. Viimeinen muuttokuorma pakataan tänään ja tämä tyttö pääsee muuttamaan! Olen todella pahoillani etten ole päässyt postailemaan mutta aivan liian kiireistä aikaa.. :( Illalla teen taas asuntopostausta, mulla on teille ylläri! :)

Ja vaikka mun asunto on nyt valmis, jatkan silti tämän blogin kirjoittamista :) Joten toivottavasti pystytte kuulolla!

Mulla on kaikki kuvat kännykässä, joten yritän vekslata niitä tänne koneelle illemmalla kun on saanut muuttojutut alta pois. Nyt hyvää sunnuntaita kaikille! <3

2 kommenttia:

  1. Jeei, kivalta kuulostaa :) Onneksi olkoon, itse en tosin ole muuttamassa vielä, mutta pienoinen sisustusprojekti menneillään..kirjoittelen lifestyleblogia, olisiko ruvettu seuraamaan toisiamme? :D

    VastaaPoista
  2. Materialgal, Ehdottomasti, olen unohtanut vastata sun kommenttiin mutta seurailen sua:)

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi :) - Anette