lauantai 14. huhtikuuta 2012

Lattioiden uusiminen.

Ei vitsi, tiettekö, mulla on lattiassa jo laminaatit, alkaa näyttää jopa enemmän kodilta. MUN kodilta <iso sydän>. Oon ihan haltioissani, voin tuhlata rutkasti aikaani vain tuijottamalla seiniäni ja ihailemalla!

Haluatteko nähdä kuvia...?

Tältä asunto alkuperäisyydessään näytti, muovimattoineen
 Sitten revittiin vanha muovimatto veks, levitettiin solumuovit
 Ja sitten alettiin laittelemaan laminaatteja paikoilleen
 Lopputulos näyttää tältä, lattialistat puuttuvat vielä..
 Mun mielestä toi tapetti sopii tosi kauniisti lattian kanssa
 Keittiön seinää..
 Ostin tänään facebook kirppis vaihtoringin kautta itselleni eteiseen spottivalon :) 10 €! Tää oli löytö!
Mielipiteitä, mitäs tykkäätte??!

4 kommenttia:

  1. Tosi kivan näköistä nyt!! :) Kyllä suoraan sanottuna tuo entinen muovimatto on aika kamala :D Meillä oli myös edellisessä kodissa muovimattoa, ja ai että mä inhosin sitä! :)

    VastaaPoista
  2. Jensku: Niin mustakin! Joo muovimatot pitäis.. kieltää laissa. :) Tai tommoset miljoona vuotta vanhat ainakin..

    VastaaPoista
  3. Ensi kertaa blogissasi ihailemassa...
    Ihana tuo tapetti <3 Mukva saada omannäköistä muutosta omaan kotiin :)
    Leppoisaa sunnuntaita!

    VastaaPoista
  4. SisustEllen: Voijj kun ihana kuulla, ihanaa kun löysit tänne!! :) Samoin, aivan ihanaa sunnuntaita sulle myös!

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi :) - Anette